.

idag har jag varit duktig. har suttit hela dagen med mitt idrottsarbete. och mamma har hjälpt mig (L)
sen har de bara varit en allmänt seg dag. och nyss kollade jag på parlamentet.
BJÖÖÖÖRN gift dig med mig. jag älskar han. och jag skattade så tårarna ran haha.
och nu ligger jag här och ligger och gör inte ett skit. skola i morgon. 10.20 - 16.00.
jag har ont i ryggen. skit ont. =( jävla bajs haha.
skit torrt inlägg i know. men de e endå bara nelson som läser min blogg. höhöhö

iaf vill passa på att hälsa jasmine välkommen till bloggvärlden:D (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj nu blir man till och med nämnd på denna blogg, Nadskii se bara till att inte mygla med ryggen i morgon när du ska till skolan så kanske du klarar dig från pannan nästa gång........ Puss o kram

2008-03-24 @ 21:42:46
Postat av: nadja

hahahaha du e störd. haha. klaaaurt din snoook:D pussinuss

2008-03-24 @ 22:19:36
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0