-

igår hände mkt som betydde mkt för mig. inga stora saker. inga saker som andra som skulle ha vatt med mig hela kvällen kunde ha märkt. bara saker som betydde ngt för mig hände. och det känns bra. jag kände verkligen för första gången på riktigt länge så kände jag mig glad. äkta glad. riktigt glad ända-inne- från-hjärtat-glad.
det finns framförallt två person att tacka för det. och en av dom är jasmine. ända sen barndomsben har du funnits i mitt liv. vi har haft våra upsanddowns. de har väll alla eller hur?! men igår när vi satt där på bussen. så ville jag gråta. de va därför jag inte kollade på dig när du sa alla dessa saker. dom betyder så mkt. allt betyder så mkt. det betyder så mkt att vi har börjat umgås igen. jag kan inte förklara. alla våra minnen och allt. jag älskar dig. jag älskar dig så mkt.
och sen den andra, du vet vem du är. fast du gjorde mig både glad och ledsen igår med allt du sa. så betyder de mkt. du betyder mkt för mig och jag hoppas du vet de.

nä nu måste jag duscha, sitter i sängen och ser ut som fan. måste frächa till mig. höres sen.pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0