-

jag är trött och har knappt inte hunnit uppdatera min blogg.
igår va jag hemma hela dagen. åkte till tandläkaren i höllviken vid 11.
 sen hem fikade med jasse och mamma. sen åkte jag och mamms
till bauhouse. köpte färg till mitt stora rum. =) iiih.
sen målade jag och de tog sammalagt 7 timmar:O förstår ni. sju timmar.
de va sjukt men så dödligt snyggt blev de. höll på till halv 1. (Y)
sen somnade jag.
i morse åkte jag iväg till skoaln. trött som en häst.
hade ARL. kim från revinge va där och babblade om utlandstjänster och sånt. =)
sen gick jag och fru till syster och babblad eom våra problem. haha
vi älskar att hänga hos henne. hon e så bäst. =)
sen hade vi spanska. sen svenska. och jag älskar vår svenska.
så kollade vi på en bild på en naken man, asså en staty.
så sa  fridah: såå liten DEN är.
 vår lärare: jaa men de e nog bara för att ingen ska hugga av den och använda den som en dildo.
hahaha
sen han bara: ja denna guden kommer ni ihåg för att han knullar sin morsa.
hahhaa han är ball. och hans språk är ju inte helt hundra.
sen åkte jag hem vid 12. fick GÅ hela vägen från bussen hem. i ösregn.
så ringer niccie och dööör av flabb, riktigt ond är hon.
sen när jag har gått hela vägen så har jag inga nycklar:O
och de e döden. men de löste sig.
efter jag hängt mina kkäder på tork så började jag måla, fyllde i allt jag missat.
sen ringde nelson. snackade lite med honom :D
sen fixa jag mat till mig och mamms. mamma hade vatt på en spadag.
så hon va fräcsh.
och nu e jag klar och vill sola. men solariumet är inte uppe. =(
så jag ska nog lägga mig i ett bad.
ikväll ska jag niccie och jossa bege oss till kevin =)
ha en trevlig fredagskväll.
ps. jag har lov nu höhöh:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0