wiiihooo.

låg vaken till halv 3 i natt o smsade o massa sånt trams, sen väckte mamma mig vid halv 12. käkade frulle tillsammans o bara satt o snacka. jag älskar sånna dagar, sånna mornar. jag älskar dig mammi du gör mig glad. precis som allt annat i mitt liv för tillfället. de va riktigt länge sen jag va lycklig, och de har sina anledningar. men nu känner jag attt jag har landat för en stund. jag har världens bästa familj, och dom bästa vännerna man kan tänka sig, som alltid finns där för en 24/7 och sen har jag två underbara jobb som jag trivs på som fisken i vattnet. de kan inte bli bättre. fy fan.
tänk för ett år sen trodde jag att mitt liv skulle se annerlunda ut än vad de gör. och de senaste året har varit en förjävlig plåga så många gånger som jag har trott att jag aldrig kommer ta mig upp ur de och gå vidare. o så många ggr jag bara har velat lägga mig ner o ge upp. men de har jag inte. jag har kämpat vidare med allt. o jag har lyckats. o de e jag så tacksam för. speciellt att jag är så klok som jag är och fortsatt upp för alla super höga uppförsbackar i mitt liv och sen för att jag verkligen har allt man kan tänka sig, den bästa familjen o dom bästa vännerna. och de e till stor del deras förtjänst oxå att jag sitter här jag sitter o mår som jag mår. livet lever och jag älskar de....


None


Kommentarer
Postat av: Josefine

Mitt hjärta :) iiiihhh

2008-06-25 @ 14:23:41
URL: http://ellarosenfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0