wiihoohooo

dagen igår va mys. snackade massa med både nelson o lissy igår o de kändes skönt. jag saknar er. :$ vid halv 1 kom jocke, chris och jasmina till mig. så blev de bad o mys i badtunnan till typ 3. haha va helt skrynkliga när vi gick upp. men de va skönt. sen lagade jag korv med bröd vid 4 och runt halv 6 gick vi o la oss. haha riktigt sjukt. efter jocke hade legat o spelat hela sin spelningslista för mig o spelat sims på sin mobil så lyckades vi somna. vakna ett antal ggr men sen somnade jag om. o sen sov vi till 14.00 gick upp o käka frulle. sen blev de film mys fram till lite över 5. då dom andra drog o jag blev ensam. haha
va ute o kollade mitt konto. och wiiiihhhhoooo trodde inte jag skulle få så mkt i lön efter bara 4 dagars jobb. men de va underbart. o jag längtar bara till nästa lön, fy fan. aarh över happy är jag, va tvungen att ringa mamma haha.
iaf nu e jag själv o lite halvt uttråkad o trött. undrar vad som kommer ske ikv. de vet man aldrig med mina friends. haha. antagligen blir de bara en lugn kväll o de gillar vi.
nu ska jag ta en dusch sen ska jag kolla på A walk to remember. de e kärlek.
ha de bra alla. pusspuss love love



jag är orolig för dig hjärtat. jag vet inte vad som håller på att hända med alla men de skrämmer mig. riktigt mkt. =( efter alla tårar som jag har gråtit både igår o alltid annars när ngt har hänt dig och mina andra nära o kära så har jag kommit under fund med att hur mkt man vill ngt så kan man inte få allt som man vill. jag önskar att de va som innnan mellan dig o mig o oss alla. ni va mitt liv. och alla har gått olika vägar. i bland brukar jag sitta o läsa igenom dom första konversationerna på msn som vi skrev, med ett smile på läpparna. allt va så mkt enklare innan. jag är lycklig nu med min familj o mina andra vänner, men jag önskar att jag fortfarande hade haft er i mitt liv, o att ni fortfarande hade varit en stor del av mig, de är ni. missförstå mig inte. men inte på samma sätt. nu är ni en stor del av mig geom allla minnen vi har tillsammans. jag önskar att de va genom att de va som förr när vi alltid hängde. men tiderna förändras och vi med dom. men glöm aldrig, aldrig att ni har alltid betytt mkt för mig, som om ni vore mina egna syskon o ni kommer alltid betyda så mkt fast jag inte vet ngt om er mer. men trots de kommer jag alltid finnas för er. alltid och jag kommer alltid älska er lika mkt. vad som än har hänt och vad som än händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0