onsdag

igår va de jobb, jävligt soft oxå. hände inte mkt och jag e sån som gillar att jobba för mina pengar o verkligen få ta i. men men en dag på detta viset är väl skönt. nina och mamma kom o hämtade mig efter jobb. sen hem där kusin hade anlänt. satt o snacka en stund med mamms,papps och kusse. sen tog jag ett långt o varmt bad med bubblor och levande ljus. myyyyys. sen blev de sängen. myspys. just de, ville även säga grattis till jocke hjärtat som fick jobb o lägenhet igår wiiihoo:D

idag väckte mammi mig 10. satt med när mamma o pappa käkade frulle. sen fixade jag mig o begav mig till stan. är lite halvt nojig att gå i stan själv, känns som alla kollar ut en haha. fick alla mina ärende fixade efter massa klydd. men de va bra att allt löste sig till slut. sen tog jag bussen till niccies jobb o hjälpte henne med att plocka jordgubbar, hon hade nästan plockat alla själv haha. sen hängde jag där en stund sen promenerade jag till centralen o tog bussen hem.
o helt plötsligt blev jag skit nannig. men sen dök josse upp o då blev jag pigg som en lärka igen.
så vi satte igång o grillade o fixa mat sen käkade vi och tränade lite haha. sen blev de bad. inte mkt till bad för vi satt mest på kanten för de va såå jävla varmt över 46 grader haha. sen stack hon =( o nu myser jag med syster. snart kommer grabbsen hit så blir de bad o mys.
i morgon blir mys hela dagen wiiihoo.

btw mamma o pappa ringde innan o sa att deras hotell va de finaste o jag föreslog att dom kunde stanna lite längre o de hade dom redan kollat upp men de kostade 1000 kr per natt så dom stod gärna över haha.

jaja jag önskar att man hade kunnat se fotbollen på tv istället för en skylt där de står att de e tillfälligt avbrott, no shiit. haha hejdå jag e uttråkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0