Im back

såå ja då tänkte jag att jag skulle ta tag i mitt blogg-skrivande lite faktiskt.
tänkte berätta om min dag =)
dagen började med att jag vaknade 8-halv 9. fast jag kämpade med att sova längre så funkade inte de. gick upp o käkade ett äpple. sen gick jag ut o sågade lite ved 8-l haha. sen in o duschade o sånt o mamma stressade mig som ett cp. o jag trodde jag hade brottom pag henne. så jag va vid bussen en halv timme innan den gick. jävla mamma. haha.
sen blev de då jobb. jobbade mellan 15-20. florim jobbade oxå och han gör allt mkt bättre. iiih. riktigt trevlig prick de där. haha. sen va de så mkt att göra på jobb så jag jobbade över en halv timme. sen buss hem. så ringde josse så snackade vi i en kvart. du betyder mitt hjärta. och de betyder att du alltid e där o lyssnar. glad att vi har kommit varandra så här nära:D sen käkade jag. så ringde mamma o frågade om jag ville jobba med min syster på måndag o tisdag nästa vecka. och klart vill jag de. 110 kr i timmen e inte helt fel =)
iaf idag tog jag på mig ett pass till i morgon. vilket betyder att jag jobbar 10 timmar i morgon, börjar 10 och slutar 20. de e hårt men jag ska klara av de. iiih. sen på torsdag jobbar jag 15-20 och på fredag börjar jag 11.
sen blir de midssomarfirande för hela slanten. de ska bli skoj. synd bara att matti inte e hemma o firar de med oss.
nu ska jag lägga mig i sängen o sova för jag e dödligt trött.
hoppas ni har haft en bra dag allihopa:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0