Helgen

jag orkar igentligen inte skriva om min helg men bara för jag inte orkar så gör jag de endå.:P

fredagen började med jobb klockan 11. riktigt mkt folk och riktigt skoj. jobbade med florim wiihooo:D haha. sen kom lite folk från min gammla skola in och de e lite skoj haha. efter de kom josse o hämtade mig och jag snodde med mig en midsommarkrans från jobb. haha jag va taggad som fan och min mun gick i ett. josse fick typ ingen syl i vädret. haha. sen hem till mig o började fixa massa saker. och fixade oss själva o sånt. sen kom the grabbs, jocke, dean, henke, leo och robin. så blev de mat och bad. sen kom niccie o max o då blev de tårta. sen begav vi oss till jasse. o då blev de ännu mer krök o bad. sen begav vi oss hem till mig igen o så blev de mys o snack med baby. sen stack henke o jocke =( o vi andra gick ut o badade o sen kom mina föräldrar och jasses föräldrar med o badade med oss. sen hände lite tråkigheter. =( sen åkte max o niccie hem o vi andra gick o la oss.

lördagen vaknade jag o josse vid 10. låg o kollade the voice tv lite. sen upp o fixade frulle till alla. sen började vi städa. sen vid 2 åkte grabbsen hem och jag o josse åkte till mormor. sen vidare hem till josse. chilla där lite sen lämnade dom mig hemma. o då va jasses föräldrar och lilla syster hos oss. så då blev de krök och pizza. wiiie. sen kom niccie o joinade oss. och vi blev uttråkade. så halv 11 åkte iv hem till henne sen till stan, träffade max o sen dennis. skulle träffa annika men hon va torr o hade inte laddat sin mobil så den va död. sen käkade vi snabbt och gott och de e kärlek. vi är kärlek. sen hem till niccie o deckade.

söndagen började med att klockan ringde 8. jag skulle jobba klockan 11. men efter att jag ringt till jobb o så. så låg vi kvar i sängen ett tag, sen fixade jag mig och vi käkade frulle. sen körde niccie o helen mig till mobilia där jag tog bussen till stan. va riktigt trött. väl framme på jobb va de röv stressigt. o jag blev irriterad som fan på allt. haha. men vid 6 såg jag florims glada smile i min kassa så de livade upp stämningen lite grann. så stod vi o snacka ett tag fast jag va döds stressad. vid 19.15 slutade jag äntligen. hade haft en halv timmes rast på 9 timmar. fy fan. tog bussen till vellinge där pappa hämtade mig. sen hem o mös en stund med pappa o mamma. pappa visade sin nya förstärkare som han köpt eftersom den andra gick sönder på midsommar. sen vid 9 deckade jag,. :P

idag vaknade jag vid 11. låg kvar till 12. sen fixade jag mig. sen kom syster o hämtade mig vid halv 2. körde till mammas jobb o jobbade där till 9. och de va chill. och de som e ännu bättre är att jag får 110 kr i timmen + ob. HEEEJ THAILAND. jag känner att de bara närmar sig o snart har jag väl pengarna till de oxå iiiih.
Jane från jobb ringde idag oxå, och jag ska jobba på lördag mellan 12-19 och på söndag 13-19 och de bästa är att florim oxå jobbar då wooowoowooo. haha de ska bli skoj.
i morgon blir de jobb på mammas jobb igen, sen på onsdag åker mamma o pappa o då blir de mys för hela slanten.
så ja nu har jag skrivit av mig lite.
och nu ska jag göra ngt skoj. typ sova haha.
men ha de bra. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0