fredagsmys

idag har de vatt en riktigt chilldag. dagen började med att jag vaknade av att tomas va här o la cement golv i hela garaget, för att överraska pappa. sen blev de frukost. och sen kom nina, tomas och jasmine för dom skulle kolla hur de blev. sen har de vatt chill. sen kom jasse o nina igen o visade mig hur man skulle vattna de för att de inte skulle bli sprickor i de. sen kom syster hem o då lagade hon mat till oss sen kom tomas igen o vattnade en gång till. sen vid 4 kom lilli och nelson och med sig hade dom littol, min lilla littol. så glad jag blev att se mina tre älsklingar. iiih. så blev de snack o mys och xbox. sen stack lissy för hon skulle jobba =( då fortsatte vi andra att mysa. beställde hem pizza o käkade de. sen kom mina föräldrar hem o då hade dom köpt massa sprit med sig så vi hjälpte dom att packa in. sen upp i min säng och kollade jönssonligan. och till sist några rundor domino. skit ball haha. sen kom sara. och sen stack dom.

detta att ni dök upp idag betydde sjukligt mkt för mig, ni betyder mkt. jag älskar er alla tre. alltid. mina hjärtan.

nu ska jag nanna, jobbar i morgon från 13-19. sen träffa flickorna kasnke =)
och på söndag från 12-19. sen kommer matti hem. wiiihooo så då blir de nog att träffa honom. =)

btw ska jag beställa tid hos ngn frisör o fixa håret till brunett igen. =P ngn som vet en bra frisör?
nu ska jag sova pusss

Kommentarer
Postat av: Nelson

Tack för en mysig kväll Nadski

2008-06-29 @ 23:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0