dagen

än en gång mötte jag jessica med världens största leende och en midssomarkrans i handen. haha. fast dagen började annerlunda än vad den skulle. först blev jag skit lack för att florim hade lämnat mig och inte va kvar när jag kom sen fick jag börja dagen med att stå på vår uteförsäljning. japps där stod jag i 2 timmar o sålde potatis, gröslök, jordgubbar med mera. haha riktgit soft faktiskt. sen hade jag rast. och sedan blev de kassan där inne. två andra sommarjobbare jobbade oxå, emma och sofie. riktigt trevliga. och jag kände mig såå coool idag för jag va den som kunde mest osv. iiih. jag ville verklgein inte gå hem när de va dags,. =( men i morgon e de jobb igen wiiiie o då ska florim jobba med mig. höhö. sen e de midsommar firande till max. o massa krök. ska bli sjukt ball och jag e taggad som fan:D iiiih.
nu ska jag slänga av mig jobbekläderna o ta på mig pyjamas sen e de mys för hela slanten. =) pussinuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0