19/6

igentligen vill jag skriva ut mina tankar och hat till svenska landslaget och deras usla spel igår mot ryssland. sen tänkte jag nää varför ska jag skriva ut de. de gör alla andra så bra. så därför skriver jag inte ut de.såå ja. haha
idag är det torsdag och dagen innnan midsommar. har vaknat sjukt många ggr i natt drömt att jag har jobbat o sånt skummt:S iaf vid 8 vaknade jag och försökte somna om men de lyckades jag inget vidare med. låg o kolla The voice tv lite. sen gick jag upp o började städa hela ovanvåningen och renbädda alla sängra inför i mogron eftersom här kommer va lite folk som sover här:P sen fortsatte jag med nedanvåningen och sedan avslutade jag med en macka. som jag inte alls va sugen på. uuusch. sen ringde josse. för jag hade frågat om hon ville med till stan idag för jag behövde handla ngt att ha på mig i morogn. men sen nu i slut ändan hade jag aldrig hunnit men gullig som hon är så skulle hon endå till trelleborg så hon skulle kolla om klänningen fanns där. Taaack hun.
så nu sitter jag här o sitter och kollar olika mobiler, för tillochmed min gammla skruttiga nokia som jag använder nu håller på att falla i bitar. men jag kan inte riktigt bestämma mig vilken mobil jag vill ha.
har checkat in två st. en nokia och en sony ericsson.



















nu måste jag göra mig klar. sen e de jobb som gäller 15-20 haaj

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Robins nya e en sån till höger har jag för mig. =)

2008-06-19 @ 14:38:38
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0