18/6

så ja då va denna dagen oxå förbi.
dagen började med att klockan ringde
klockan 8. gick upp o fixade mig o käkade
ett äpple och en banan. sen bar de av till jobb.
direkt när jag kom dit, möttes jag av en glad
jessica med en missommarkrans i handen.
hon tvingade på mig en sjukt fin krans,
och efter jag hade ljugit om att jag va allergisk
så slutade med att jag endå satt där med en
krans på huvudet. haha
jobbade 10 - 13 sen hade jag en halvtimmes
rast. sen när jag kom tillbaka va de stressigare
än ngnsin. men sen sken jag upp i ett fett smile
när florim kom in. höhö. han skyllde på att han
hade glömt sin mobil dagen innan men jag
avslöjade honom när jag sa att han kom dit på sin lediga dag för min skull, för han ville träffa mig. och då erkände han att de va så hahaha. så stod vi o snacka i en kvart fast jag va sjukt stressig. och han sa att de va synd att jag jobbade till 8 eftersom han o några av hans kompisar skulle grilla ikv o jag kunde ju vatt med dom ist. o då ångrade jag mig som fan att jag hade tagit ett extra pass. men men sånt e livet. sen tvingade jag honom att stanna kvar efter jobb i morgon, eftersom han slutar när jag börjar. höhö. så de får vi se om han gör:D sen hade jag en halvtimmes rast igen vid 5. satt o fikade med nisse och han berättade att han skulle flytta osv. vi har blivit hoommiiies jag o nisse. i början hade jag lite svårt för att förstå vad han sa (han är mongolid)  men nu förstår jag nästan allt. hahaha. sen flöt dagen på rätt bra. stressigt som fan men de har endå varit skoj att jobba. känndes verkligen inte som om att de va 10 timmar. hade skit ball med mina chefer idag oxå, jessica o jane. riktigt härliga människor. trivs så himla bra med (nästan alla) mina arbetskolleger. och jag längtar till firma festen den 2. höhö:D iaf sen tog jag bussen hem o va hemma vid 9. pappa o amanda e hon jasses familj o kollar fotboll, och victoria va nyss här o frågade om jag oxå ville komma ner men jag orkar inte. ska sova dirr efter matchen. sen får jag se om jag orkar palla mig till stan i morgon o handla ngt att ha på mig på midssomar, innan jag ska till jobb. :P jobbar 15-20 i morgon. sen satte jag upp mig på att jobba på söndag oxå mellan 11-19.  så de e ball med massa jobb. hoppas dom ringer in mig nästa vecka oxå. iiih. Är verkligen sjukt glad att jag fick detta jobbet. riktigt roligt är de fast man i bland inte pallar jobba så e de riktigt skoj i slut ändan.. :D
 '
nu ska jag återvända till sverige - ryssland matchen. btw så suger sverige idag. riktigt kassa o jag blir skit lack. jävla sopor. df hejar jag på ryssland idag. hahaha HEJA RYSSLAND.

men ha de bra mina små vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0