-

igår va en skum dag :S mådde riktigt dåligt, mina tankar sken i väg som dom alltid gjorde innan och även igår gjorde dom de. snackade iaf massa med nelson om allt, alla jävla frågor utan svar. usch. sen blev de ett långt samtal med joakim oxå och de behövdes, käns bra att veta var vi står. jaja nog om tråkigheter,
jag hittade inte A walk to remember igår, ngn som har lånat den av mig? så de fick blev The notebook, iih underbar film massa tårar och käärlek. sen blev de Saw 2. hahaha o jag va rädd men jag plågade mig igen hela helt själv, duktig´som jag är. sen blev jag nojig som fan haha. men men sånt är livet. har igentligen inte mkt att skriva så jag ska gå o fixa frulle nu, orkade inte laga mat igår så jag åt ändast frukost med joakim o dom sen blev de bara chips på hela dagen. o de e inget bra juuuh. men men ska gå nu ha de så bra  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0