wiiie:D

Jobbet igår va roligare än nånsin hahaha.
hela min dag va perfekt igår, förutom på morgonen när jag började gråta.
men resten av den fy fan.
gick riktigt bra på körskolan sen åkte jag hem. sen åkte jag o syster o handlade skor till mig och käkade bk. och snackade massa massa massa över mysigt. sen hem, sen körde mamma mig till vellinge där jag tog bussen till stan.
direkt när jag kom till jobb träffade jag florim hahaha. och vår chef hade snackat med honom om att han o jag skulle stänga tillsammans. alla tror ju på jobb att de e ngt mellan mig o florim. vilket är sjukt ball hahaha.
sen flöt dagen på rätt bra, och som vanligt va där sjukt mkt att göra sen blev de riktigt lugnt o sen mkt igen.
Där va sånna Telenor försäljare oxå vid kassorna som skulle sälja mobiler o sånt och dom flörtade med en som faaan. hahaha. iaf sen stängde jag o florim tsm o sen körde han mig till vellinge snackade sjukt mkt om massa saker hahaha. han chockar mig mer o mer för varje dag som går, men på ett posetivt sätt då:P haha. Tack för att du körde mig =D sen hämtade mamma mig i vellinge sen hem o deckade efter jag hade smsat lite, sjukt bra med detta nya abonemanget jag har. höhöhö smsar gratis till alla. sånt gillar vi. 

Natten har varit hemsk fy fan, sover skit dåligt =( o drömmer massa mardrömmar men men eftersom min dag i går va så bra så jämnar de ut sig. haha 
idag är det jobb 15-19 wiiie sen är jag ledig två dagar o sen jobb lördag o söndag. sen nästa vecka jobbar jag hela veckan och veckan där efter sen ledig två veckor, men de kan alltid ändras men de e meningen jag ska va ledig, sen jobbar jag en vecka till. sen e de back to school =( buuuh.

jag har den där lycklighets känslan i min kropp igen. känner mig sjukt lycklig och glad. iiih vet igentligen inte varför men jag är bara de. haha:D tror att de beror på att jag trivs så mkt med allt. jobb och såå. btw som jag har sagt så många ggr innan så är det min familj och mina vänners förtjänst. i love you. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0