senaste dagarna

sååja då har jag
inte skrivit på tre
dagar:P fy skäms haha
i söndags
passade/umgicks
jag med victoria
eftersom våra
föräldrar hade
fullt upp. så vi
bakade kladdekaka
 o gjorde hängagubben
o sånt. sen kom josse
 o hämtade oss, mig,
victoria o amanda.
så åkte vi till folketspark
 så kom niccie med
kollade på ett lustspel.
 de va ju inte världens
roligaste med de
funkade.:P sen
lämnade vi av niccie
o sen lämnade jossa
oss sen gjorde vi
hamburgare o så.
sen hjälpte jag pappa
o thomas lite. lastade
av ved o sånt hos dom.
sen hade jag o passa
mys med massa skratt.
i love you daddy.
sen städade jag när jag
 kom hem. sen vid 10
kom mormor förbi med
 jordgubbar till oss.
så blev de lite mys o så.





igår vaknade jag 9. fixade mig o sånt sen åkte jag till vellinge, tog bussen till jobb. där va röv mkt att göra o jag skulle bara jobba till 3. men jag erbjöd mig att jobba över så klockan 7 slutade jag. de e sjukt vissa studner e där sååå mkt folk sen är där ingen. och när där inte va ngn typ satt jag i delin och snackade o störde florim höhöhö. sen åkte jag hem vid halv 8. satt uppe med mamma till 10 sen deckade jag. vaknade vid halv 2 o va sjukt svettig. de rann av mig örk. så jag gick o hämtade ett annat täcke och la undan mitt tjocka feta duntäcke haha.

i morse vaknade jag tio i 9. fixade mig snabbt som fan. sen blev de frukost o jag fick utbrott så jag började böla är så trött på vissa saker fy fan. sen körde då jag o mamma till körskolan, skulle körda kvart över 10. o mina ögon va rödsprängda:P  men men. de gick sjukt bra. fick oss lite gottskratt när jag gjorde lite fel hahahahaa. sen åkte jag o mammi till banken o sen till Willies o handlade. träffade Hima med. blev skit glad. iiih. sen hem o packade upp o nu väntar jag på att min syster ska få tummarna loss så vi kan åka o handla skor till mig. behöver ett par svarta, till jobb. sen jobbar jag 17-22 med florim of course. wiiie:D

de sjuka är att jag e igentligen ledig denna veckan men endå har jag fått 5 dagars jobb o jag stänger 3 av dagarna o de e peeeeenngar fy fan. iiih älskar att jobba. =D

nä nu ska jag käka lite. sen bär de nog av mot stan. sen jobb. men ha de bra gott folk. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0