Firmafest/personal fest.

I onsdag, va en av dom roligaste dagarna på länge. vi hade personalfest på jobb o de va såå ball. haha
va jätte nervös först och ville absolut inte dit. men sen tänkte jag va fäään de e lika bra att åka ner där o sen om jag inte har skoj åker jag hem igen. 
så min  kära syster körde ner mig där. jag kom 5 i och vi skulle va där 7. o där va verkligen INGEN. hahaha. sen kom sötaste emma och gustaf så då satt jag o tog de lugnt med dom lite. sen kom bästaste bästaste florim och linda och slog sig ner. sen kom den ena efter den andra. 
sen började de krökas hahaha. sen blev de buffe. skit gott. o alla drack o drack o blev fullare o fullare haha. de roligaste va att min chef va nog den som va mest på hugget haha. jag o florim fick sitta brevid varandra för alla tyckte vi såg sjukt balla ut för båda hade bränt sig i solen hahahaha. iaf efter vi hade käkat blev vi indelade i 4 lag. jag kom med jessica, johan, jocke och gustaf. wiiihooo. vi va sjukt gryma. btw jag lägger in lite bilder 
 
   

1. dom som satt vid mitt bord, hampus, sofie, emma och viktor
2. victor och min chef jonas
3. bästaste bästa florim och jag
4. vi igen och nää jag e inte sur haha, florim som fotar


   

5. de andra bordet.
6. de sista bordet, jocke och världens gulligaste jane
7. Victor igen, lite halt dragen hahaha
8. den första leken vi hade.


Den första leken vi hade va att man skulle spotta geleråttor i hinkar, så fick man olika poäng då:P och dom ända som klarade de va florim och victor hahaha.den andra leken va att en i laget skulle ha då händerna i fikorna sen tugga upp en godissnöre så snabbt som möjligt.  innan den andra leken började så sa dommarna: jaa i denna grenen ska ni välja någon som suger bra och tuggar snabbt. Där av att de bara är johan som e kille hahaha. men vi vann (h)

   

9. hinkarna man skulle träffa
10. här har nyss vår chef (jonas) sagt till dom två andra butikscheferna (johan och jocke) att jag och florim är tillsammans hahaha. och då svarade johan (mitten): bra att jag vet de, så att vi inte sätter dom på samma pass för då blir de inget gjort i butiken hahahaha
11. jaa ni ser själv, vi va inte så grymma på de där med att spotta råtter.
12. johan och brydarna


   

Den tredje leken var att en från varje lag skulle då stoppa in så många Marshmallows som möjligt i munnen, och efter varje som den har stoppat in ska den säga Funny Bunny. och man fick inte tugga eller svälja dom:P hahhaa. och inför denna grenen sa dummarna att man skulle va stor i käften för att klara av de. Den fjärde grenen var att man skulle stå vid dörren med ett snöre under/på näsan sen skulle man då dra sig fram till fiskespöet som hade en godis så skulle man då ta en tugga av de. och den som va snabbast vann.  den 5:e tävlingen va att laget skulle ställa upp på en rad, så skulle första man ha en banan mellan benen så skulle nästa ta den, utan att hjälpa till med händerna. och när de va klart skulle man ha en apelsin under hakan o sen skulle då nästa ta de o sen skulle man då ge frukterna till dommarna. 
och vi vann första ggn. så kom vi vidare i final mot florims lag. men han fuskade så vi fick göra om och då vann dom haha. 
och efter de Krökade vi mer och mer och ännu mer. sen hade vi ica Quiz. haha jag kunde ingenting men som tur hade jag två butikschefer och en kassa chef i mitt lag hahaha. så de gick väl bra. efter de va de musik quiz och de gick oxå bra. jag o florim skrev sms till varandra under tiden HAHAHAHA. iaf mitt lag kom 2:a allt som allt. och florims lag vann bara för dom hade jonas i sitt lag hahahaha

 13. jessica tävlar för vårt lag. 
14. victor i den fjärde grenen. hahaha. iaf vi vann denna, o vi klarade de på 2 sekunder booow wooow wooow
15. Holmgren chillar efter den 5:e tävlingen.
16. Vår Chef  som va fullare än fullast och två andra som jobbar på mitt jobb.
 

  

Sen efter allt de så drog de av mot badhytten hahaha. och vi hade ju blivit körda på kvällen så nu fick vi rama varnadra på cyklarna hahaha. victor ramade mig och jag trodde jag skulle dö sjukt många ggr. hahaha. iaf florim ramlade av och slog sig =( men han va så full att han inte fick ont. hahaha iaf framme vid badhytten så kom inte dom andra tjejerna in för dom hade inget legg med sig. så jag sket oxå i de. florim och dom andra tjatade som fan att jag skulle stanna men jag skulle sova hos emma så jag åkte hem med dom. och sen ramade sofie och hampus mig o emma hem till emma från falsterbo till höllviken HAHAHA. och så sjöng vi massa och hade förhör på våra koder i

17. Sofie på väg till badhytten
18. Fredrik och Florim på väg till badhytten innan florim trillade av.
19. Hampus och emma på väg hem till höllviken sen



Fy fan detta va en sjukligt rolig kväll och jag älskar alla mina arbetskamrater iiiih. och tack emma för en mys natt hahaha. och tack alla andra för ni gjorde denna kväll till en oförglömlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0