Torsdag


denna natten har inte heller varit skoj, men den va bättre än igår natt. haha.
vaknade klockan 8 av att emma smsa o frågade om jag kunde jobba för henne idag oxå för hon e sjuk, men de kunde jag inte eftersom jag skulle till körskolan + jag skulle ha en mys dag med josse.
sen somnade jag om. och klockan 10 så stod josse i mitt rum. wiiihoo. så vi chillade lite sen gick vi ner o kollade på reprisen av "so you think you can dance" fy fan va bra dessa människor är. aaarh. iaf josse hade gåshud hela tiden o jag grät hahahaha. sen nu klockan 12 skulle josse få massage av mammi. och jag ska gå o duscha sen bär det av mot trelleborg till bla valen och sen till min körskola. sen ska vi in till malmö o fixa lite däär. myspys dag. =)
nu ska jag hoppa in i duschen. vi hörs mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0