Mys.

Idag kom mamma upp o väkte mig vid halv 9. fy fan min lediga dag o allt. haha. Btw hade jag den skönaste natten ever. inga mardrömmar eller gå i sömne eller ngt sånt haha, sov natten rakt igenom vilket verkligen behövdes.
iaf en yrvaken nadja gick ner o där satt världens gulligaste o sötaste mormor. satt med när dom käkade frukost o så. sen stack mormor och sedan även mamma o lillasyster. dom skulle till stan o shoppa. haha. men jag orkade inte följa med.
men ska kanske in o shoppa lite med stora syster senare och sen släpper hon nog mig hos josse. Sen ikväll blir de ut och äta med älsklingarna a.k.a Bowling ligan. de ska bli mys. vår Bowling tränare kunde tyvärr inte medverka vilket va lite synd. men sånt är livet. haha


Kommentarer
Postat av: Josefine

hahaha, ja verkligen tråkigt att Ulf var på bowling turné just denna helgen o att han inte kunde hänga på! Men vi hade ju trevligt ändå :D Älskar dig min fjant <3

2008-07-15 @ 00:32:58
URL: http://ellarosenfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0