lite av dagarna som gått

såå ja då har man varit lite små trög på bloggandet den sista veckan:P fy fy. tänkte dra igenom snabbt vad som har hänt.:P

lördag, jobbade jag mellan 13 - 19. sen när jag kom hem vilade jag en stund. sen kom josse och niccie och en kort stund där efter kom tomas och nina. så då blev de grillning och käk. sen började vi kröka. eldade upp min bad tunna oxå. och spelade lite spel. sen vid 12 kom jocke och max. så då blev de bad. vid 4 gick vi upp ur badet och jag o niccie gick o duschade tsm. sen va de sängen som gällde. och så klart skulle jocke va jobbig hahaha. som alltid när vi ska sova:P men till slut somnade jag.

söndag vaknade jag 9. gick upp o duschade o såå sen käkade jag frulle med josse. sen gick vi upp o väckte dom andra. sen va jossa gulligast som vanligt o körde mig till vellinge ängar där jag tog bussen till jobb. började 12 och slutade 19. sen körde bästast bästa florim mig till höllviken där jag tog bussen till malmö. (tack för du körde mig iiiih) väntade en stund till tjejernas bio va slut. sen gick vi o käkade mc donalds. sen lämnade vi annicka sen niccie sen körde josse mig hem. sen somnade jag =)

måndag vaknade jag rätt tidigt sen åkte jag o jossa till burlövs center. träffade lilli, anette och sara. sen gick vi runtdär lite. blev en del inköp. iiih. sen fika på EH. efter de körde vi till coop handlade lite där sen hem till mig och färgade josses hår. sen vidare till niccie, hämade upp henne o sen åkte vidare till kirseberg där jocke o max spelade match. o även där va matti. wiiie som hade kommit hem igen. vi va världens bätsaste hejaklack wiiihoooo. sen körde vi nicccie hem sen dumpade josse av mig hemma.

tisdag vaknade jag rätt så sent. chillade o hade tråkigt. bestämde att jag skulle åka till stan o träffa matti så de gjorde jag. käkade på lilla torg o sen chillade vi bara runt i stan. när alla affärer stängde åkte vi till limhamn o träffade jocke. köpte glass o sen promenerade vi ner till stranden o käkade glassen. sen kom fredde oxå o då körde vi runt sen chillade vi vid vattnet igen. de va en mysig dag faktiskt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0