Gårdagens Shopping =)



En klänning jag köpte för ett tag sen, Älskar den.
den är lixom lite öppen där bak. riktigt fin.






Ett par BaggyJeans som jag har velat ha läänge
3 par shorts, hade inga shorts innan så va de rea och dom kostade 80kr/st så jag köpte 3. haha




En T-Shirt på Rea
En oversize T-shirt oxå på Rea.
En Vit kofta oxå den på Rea.


Underbar dag igår, va iväg med josse hela dagen. Först ner till trelleborg, till Valen. handlade lite där
sen körde jag med körskolan. gick Underbart bra. haha.
efter de körde vi vidare till stan, hämtade ut pappas mobil från lagning.
sen gick vi o shoppade lite till.
och sen till Mc donalds och käkade. fick ett rosa glas hahah wiie.
efter de gick josse o lämnade in en arbetsansökan till en klädesbutik.
o sen vidare till ekohallen där ja skulle hämta ut mina stövlar som har varit på omklackning. men dom hade stängt =(
så vi körde hem till mig. umgick lite med mina jobbiga föräldrar hahaha.
sen körde josse. =( Tack för idag och tack för de följde med när jag körde. de va gulligt (L)
sen kolla jag o mamma Tv lite. sen vid 9 kom Thomas o Nina och Victoira.
så blev de lite snack o sen bestämde vi datum för Bakken, vilket blir den 21 Juli. wiiie.
sen stack dom sen vid 11 kom syster. så snackade vi massa o såå
sen  åkte hon och jag gick o la mig.
Över mysig dag. sånna dagar gillar vi. iiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0