Fredag




för typ 5 timmar sen hämtade josse upp mig och pappa. sen bar det av mot mobilia. och äntligen köpte jag mitt hjärta, denna underbara sak som kommer bli min lilla ögonsten, mitt allt. jag pratar självklart om Sony Ericsson C902. iiih. jag är glad och den är underbar. inte för att jag har startat den, för de har jag inte. denna gången tänker jag ladda batteriet länge innan jag börjar pilla på den. för jag vill ha ett hållbart batteri. så någon gång vid 2 i morgon när jag vaknat så har den laddat i ca 14 timmar så då kan de va lagom att starta upp den, fast dock inte ta ut laddaren. Btw så bytar jag nummer nu igen, men jag kommer fortfarande ha Comviq. wiiihoo.
efter vi hämtat ut min nya älskling så gick vi till Bk o käkade. sen körde vi hem.
sen vid halv 9 körde josse och jag o pappa tog de lugnt. såg en bra film sen slutade mamma o då mös vi alla tre. nu är jag på mitt rum o lägger över låtar till mitt nya minneskort.
iaf söta emma ringde idag och jag ska jobba för henne på tisdag o onsdag wiiihoo. älskar att jobba, föresten jobbade jag idag oxå 9-15. hann träffa på florim oxå en stund, you make me wanna smile all the time.:$
jaja nu ska jag tvätta av sminket och kolla film men jag känner redan nu att jag kommer somna dirr haha.
i morgon e de lördag o de e mys,
ha de bra mina vänner Puss

Kommentarer
Postat av: liss

tro man härmar mig :O :D

2008-07-05 @ 02:31:54
Postat av: nadja

härmar dig med vad:O har du oxå den? :O

2008-07-05 @ 15:56:03
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0