Electricboogiebo

jag höll på att missa bussen idag till jobb. de va inget skoj, jag höll på att få ångest. men snabb som jag är hann jag med den endå. väl på jobb va de stress som vanligt. rätt tråkigt jobbedag förutom Telenor-killarna som flörtade med en mer än igår hahaha. iaf fick jobba över i en timme typ. :P sen när jag kom hem va josse här och mina föräldrar va störigare än ngnsin. ibland vill man bara strypa dom:P iaf sen satte jag, josse o mamma oss o kollade Step up 2 med popcorn o så. de va mys o fy fan va den filmen va bra. rysningar och tårarna bildades i våra ögonvrån iiih. sen kom pappa a.k.a Electricboogiebo (lång historia som mamma berättade, och jag o josse dooooog hahaha) oxå o joinade oss. så började josse o pappa o sjunga o pappade visade lite moves hahahaha o vi dööör. riktigt ball.
sen åkte josse o nu sitter jag här o sitter.
är ledig i två dagar nu från jobb vilket känns underbart =) i morgon ska josse komma o väcka mig vid 10 så ska vi kolla "so you think you can dance,USA" eftersom jag missa de igår. sen ska josse få massage av mammi. och vid tre ska jag köra på körskolan o josse ska va stöd hahaha. sen in till stan o fixa lite ärende.
på fredag blir de Resturang med bowlingligan och lördag o söndag jobbar jag wiiie.
nä nu ska jag nanna eftersom de inte blev alla timmars somn i natt som jag igentligen behöver haha.
nanna gott mina vänner. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0