5/6

tjollahoppsanhej.
dagen började med
att pappi kom upp
och väckte mig.
käkade frulle med
familjen, vilket kändes
som om de va år sen
de hände sist. sen
blev de mys ute i de
fina vädret hela dagen
bad, vattenkrig, jordgubbar,
solning o annat mys.
pillade med mobilen idag
oxå. iiih, vad den e cool.
jag gillar den starkt. tog lite
bilder med den oxå höhö
bland annat den --->
Nina kom oxå förbi en stund
Min familj och familjen svensson
har tydligen bestämt att vi ska till
bakken ngn dag. kommer inte ihåg
datumet, men vi ska iaf ta tåg o sånt
dit så vi kan kröka lite. de ska bli mys.
och jag hoppas på att vi får fint väder.
Iaf efter allt mys så fixade jag maten,
nypotatis och varmrökt lax.
sen käkade vi på terassen.
riktig sommarkänsla. me like.
nästa vecka blir de
körlektion på
tisdagsmorgon sen
jobba med florim 17-22.
vi stänger tsm woohoo.
sen onsdag blir de jobb
15-19 och torsdag blir de
 körlektion igen vid 3. och
nästa vecka igen jobbar
jag hela veckan och då
e de falsterbo Horseshow
så de kommer va dödligt mkt folk.
men det är skoj och de e väl tur att jag älskar mitt jobb så pass mkt som jag gör. iih. iaf en mindre tråkig sak som har hänt är ju att jag har fått sjukt mkt färg i huvudet,efter att ha bränt mig o sånt. och nu fjällar jag =( de e ångest. buuuh. men men har iaf blivit brun o de gillar jag.
nu ska jag hitta på ngt skoj att göra. ha en bra kväll allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0