Wicker park

image154
idag va jag hemma från skolan
sen kom syster och hämtade
mig, så åkte vi o handlade.
sen stannade vi på vår
gamla skola, den vi
gick i från förskolan
till nian. träffade min favvis
lärare. bo. älskar han =)
sjukt skoj att träffa han iiih.
sen åkte då lilla syster och
kusin med hem. så eftersom
mamma e borta idag o i morgon
så lagade vi mat, lagom till papps
kom hem. det blev
krocketter/pommes, kött, beasås,
rödvinsås, kantarellsås &
grönsaker. sen kollade vi på
filmen "wicker park". sjukt
komplicerad men endå dödligt
bra. iiih. =) ville gråta på slutet
men jag va för uppstirrad. haha
och nu har kusin åkt. funderar
på att ringa mitt hjärta och prata
lite. =)


Kommentarer
Postat av: L

inte lök-ketchup? ^^

2008-01-21 @ 23:12:51
Postat av: josiee

Å va den bra? Aldrig sett!

2008-01-22 @ 02:35:40
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: nadja

HAHAHa näää jag pallade inte hackalöken. ^^

jaa den va faktiskt bra:D se den =)

2008-01-22 @ 13:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0