vi fyra och sommaren 08, kan inte bli bättre

idag kollade jag igenom hela min bilddagbok, jaa exakt hela.
jag hade den bästa sommaren med mina älsklingar, lissy, niccie & jossa.
alla bilder på alla gånger vi bowlat (med matti & max) , när vi va i danmark (roligaste ever),
valborg, midsommar, minigolf, choklad, krök, mys-chill kvällar/ dagar, bad hos jossa, ute med båten med extra familjen, båstad med älskling o dom andra, lissys och min stranden dag, när vi alla klippte kort hår, jag blev blond, lets go, lissy fick körkort. jaaa allt, allt va underbart med er. eller det mesta. HAHA. jag älskar er 4 och jag vet att i kommer få det bästa året och den bästa sommaren tillsammans. allt kommer bli bra. den enda nackdelen som finns är att ni jobbar och jag e ledig =(   älskar er mina älsklingar

image150

Kommentarer
Postat av: littol

JAG ÄLSKAR DIG FÖRALLTID!

2008-01-21 @ 00:32:51
Postat av: nadja

jag älskar dig mer o längre än föralltid ^^

2008-01-21 @ 00:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0