söndag

god morgon mina kära vänner!
idag är de sista dagen på lovet och de känns tungt.
fy fan. jag vill inte tillbaka till skolan ööörk.
men vi har sportlov om typ 40 dagar så de går väl endå hyffsat snabbt.
iaf igår vaknade jag käka frukost med kusin, pappa, mamma & lillasyster.
sen vid 4 åkte jag till niccieälsko. och så klart tog de 1 år
för henne att välja kläder. funderar på att skriva om min beskrivning på henne lite, för jag missa rätt mkt saker i den. haha iaf sen vid 6 kom max, jocke o deras kompis o hämtade oss. så bar de av till svedala där deras lag hade match. efter de lämnade vi deras kompis hemma och sen lämnade vi jocke med hemma. så åkte jag, max & niccie och handlade mat. sen stanna jag o niccie i max lägenhet så åkte max o hämtade jocke igen, så hyrde dom filmer =) observera att klockan va 11 när dom kom tillbaka och niccie skulle jobba idag HAHAHA. iaf sen mös vi film och sen vid 3 körde max och jocke mig hem.=) så snacka vi med matti sen kollade vi film. sen vid 6 somnade jag =)
tack för en sjukt mysig o trevlig dag igår. =)

idag händer vad?! ska nog kolla victorias secret med nicole idag, eftersom vi missa de igår. om hon fortfarande älskar mig. fast vi höll henne vaken till 3 och hon skulle upp då jag somnade. haha.
so long

Kommentarer
Postat av: nicåål

Jag älskar dej fest än jag inte älskar dej för lika mycket för att ni höll mej uppe. Haha. Tack för igår oxå

2008-01-08 @ 08:54:04
URL: http://mendoza.blogg.se
Postat av: nadja

haha du ljuger du älskar mig dödligt mkt, jag vet de. haha. men erkän de va de värt^^ för vi hade mysssss

2008-01-08 @ 19:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0