sammanfattning av dagarna haha

nyår: middag o krök hos niccie med jossa, max & kyrra. mysig kväll / natt. sen nanna alla hos niccie. <3
dagen efter nyår: åkte hem vid 1.  mös me familjen lite, städade o sånt. sen till niccie vid 9, chillade film o käkade Mc donalds med niccie,lissy & jess. sen hem till lissy o hade mys med henne fram till 5 på morgonen. haha och de behövde jag, asså inte att va vaken till fem, men allt mys o prat. iaf vi va riktigt störda. jag älskar sånna nätter med dig älski. dom är dom bästa.
onsdag: vaknade vid 10 för lissys mobil ringde hela tiden. sen vid 12 åkte vi o hämtade jess. sen till ekohallen. sen till pia som skulle fixa vårt hår. sen åkte lissy o jobbade. sen följde jag o jess med pia hem. sen åkte jag jess o jojje o käkade på vagabond. sen hem till niccie. sen kom lissy efter hon slutat sen även dalia. sen åkte jag o lissy hem o mös hos henne o sen somnade vi vid 2-3 
idag:  vaknade lissy vid sju o höll på att dö för hon kunde inte andas o då vaknade jag med. sen precis ringde niccie. så nu ska vi iväg o shoppa eller ngt:P haha.

iaf tack töööser för alllt jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

du missbrukar ordet "sen" ;P haha

2008-01-03 @ 16:58:26
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se
Postat av: nadja

hahaha jaaa jag vet:D

2008-01-03 @ 19:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0