onsdag & torsdag

Sånt här gör mig arg. Hade skrivit en hel uppsats om mina två sista dagar. Men tror ni inte de försvinner när jag ska publicera de.  Iaf tar de snabbt.

image141

Igår:  hade sov morgon, blev
klydd på morgonen så jag
sjukanmälde mig. Kom på
att jag och shosho skulle
ha idrottslektion 12.40.
och den hade vi redan flyttat
på en gång. Så vi kunde inte
göra de igen. Så trött som en
idiot tog jag bussen till skolan.
 Höll i den jäkla lektionen.  Sen
tog jag, tobbe, jasse & micke bussen till
vellinge för att hämta ut våra busskort.
Sen kom syster och hämtade mig. Så åkte vi hem till henne, hjälpte kusin att flytta ett fett akvarium som hon skulle ha hajar i. riktigt tungt va de. Sen chilla vi film lite, eller jag. Hann se början av "a walk to remember"  joakim sa att den va bra så jag tänkte att jag måste se den. Sen skulle syster på bio med sina friends. Så jag åkte med henne till stan. Niccie och lissy ringde o sjöng amandas nya låt för mig. Mkt vackert. Sen träffade jag joakim=D  gick o pratade massamassamassa. Iiih I like it. Sen skulle syster hämta mig men de kålhuvudet hade mobilen avstängd. Så pappa kom o hämtade mig vid 2. Sen vid 3 somnade jag.  Efter att ha snackat lite med matti =D




253652-138Idag:  glömde jag sätta klockan på ringning.
Så mamma kom upp halv sju och kallade
 på mig 3 ggr. Men jag sov
som en död sill. Så hon skakade om mig.
O så vaknade jag.
Så meddelade hon att bussen gick om 20 min.
 FUUUUCK. så jag fick stressa som en idiot.
 Men jag hann.  Iaf första lektionen va matte.
Och jag hatar matte så där mitt på
morgon kvisten. Så jag satt o ritade ist.
 Sen hade vi labb och jag o frugan är alltid
bäst, även denna ggn. Mohahaha. =)
sen kom idioten på att hon inte hade
nycklarna till vårt skåp. (observera att hennes
hemnyckel också va där, plus att vi hade låst in
våra jackor o allt i skåpet
) så jag ville halshugga
henne där ett tag. Men vi gick till vaktis o frågade
om han kunde bryta upp låset. O de gjorde han.
Men i skåpet låg inte nycklarna som tjockhuvudet trodde. så vi fick gå runt o bära på alla böcker. Så vi gick till vaktis igen o frågade om han hade fått in några nycklar. O de hade han. Så vi hade inte behöövt klippa upp skåpet DOOOOOOH. Iaf sen hade vi rast från 10.20 till 13.20 så vi gick (eller tog bussen, jaa vi är lata)  till stan shosho skulle fixa legg. Sen fick vi o solade. Och vilka idioter går o solar på deras håltimmar om inte vi. HAHAHA. Sen tillbaka till skolan o hade historia. Fått ny lärare och tror ni inte att hon ger oss den fetaste uppgiften i världen?  Vi  ska skriva 5-8 sidor (observera utan bilder)  på datorn om polisen (eller ngt annat uniformsyrke) historia. JAAAA JAG ÄLSKAR VÅR NYA LÄRARE. ÖÖÖÖRH. Hatar sånt där man ska skriva en massa. Iaf sen tog jag bussen till oxie, så hämtade jossa mig. För hon skulle hem till mamma o bli plågad MOHAHAHA.


253652-139253652-140
















Nu ska jag sova, är trött som en åsna. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0