nicoles jobb

hej och hopp. nu är jag på niccies jobb. hahaha
jag gillar att hänga här. ^^
iaf nyss sa niccie: tänk om jag hade varit lika trevlig mot er som jag är på mitt jobb.
tänk om hon skulle vatt de:O de hade vatt sjukt. hon är inte normal. och hon är inte så trevlig mot oss, och de e väl tur. för då hade de inte varit vår nicole mendoza med hon-som-tror-hon-är-svart attityd. så vi gillar de sättet hon är på faktiskt, fast hon är pain in the asssss i bland. MOHAHAHA (6)

idag började skolan 9. och jag har haft 4 lektioner. sen vid halv 1 åkte jag till niccies jobb.
och jag skulle va här en stund men jag e fortfarande här, och klockan är halv 3. hahaha
så nu tvingar niccie mig att va här ända till hon slutar. SLYYYYNA
sen får vi se vad som händer. idoterna vill på bio och se bee movie. och dom andra idioterna vill ut o festa. och jag vill bara sova igentligen. haha.

nu ska jag gå pusss haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0