myslördag

igår blev de pub och resturang vagabond med tjejerna. mat o krök och kareoke. mkt trevligt.
vi skulle sjunga "girls just wanna have fun" men den blev inte så lyckat så han som hade hand om kareoken han bara : jaaa låten passar er iaf. haha sen gick dom andra till slagt så beställde niccie, jossa och jag taxi hem till niccie. hahahaha överball. niccie va övertoppad. hon bara: "alla va smarta utan nicole för hon va ett soll". och vi dööör. sen " alla är smala utan nicole för hon är en boll" och sen jossa " alla tycker om träslöjd utan josefine för hon gillar symaskin" hahaha. iaf hade vi sjukt ball åt niccies fylla. mohaha.
sen va de nannedags efter vi fikat.
i morse åkte jossa iväg o jobbade. sen har jag o niccie bara legat o sovit / myst hela dagen. haha.
sen åkte jag o niccie hem här för jag är ensam hemma. så lagade vi mat. sen helt plötsligt kom jossa med =)
så blev de buzz. haha jag låg två hela tiden sen gick niccie om mig i slutet så jag losade. böööh =(
och nu spelar jossa CSI på xboxen, niccie solar & jag har nyss bakat kladdekaka. ska ner till jossa nu.
men hoppas alla har en trevlig kväll ikväll. pussinuss. <3


(bilder från igår kommer senare, när jag pallar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0