mys med mamms

film blev det, men den va dock inte bra så jag somnade. sen gick jag ner o städade. sen lagade pappa mat. sen körde mamma o jag till coop och handlade. älskar att handla där så sent. inte en kotte finns där. haha. och jag o mamma har roligast ever när vi e själv. precis som jag o pappa har=) sen körde vi hem. eller jag körde. sjukt grym va jag idag tyckte både mamma o jag. fast jag inte hade mina glasögon på mig så jag såg typ ingenting. hahaha. och sen kom vi hem så ringde jag niccie för hon hade ringt mig innan. så snääcka vi lite. känns konstigt att inte ha träffat dig idag =/ de börjar lixom bli halvt en vana. iaf nu ska jag lägga mig i sängen o kolla film och ringa mitt hjärta. sov gott allihopa.
 
skola i morgon, sen köpa diskmaskin med mormor och papps, sen kasnke träffa nikål. sen onsdag skola. torsdag till danmark/tyskland och de ska bli nice. sen fredag fyller mamma år och då blir de antigen lokalfest på kvällen efter jag firat mamma eller så blir de mys med hjärtat. får seee.:D iaf sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0