mitt morgonhumör är inte det bästa längre.

igår mådde jag bajs, hade sjukt ont i magen och va allmänt deppig. men de gick över sen när jag snackade me hjärtat:)  gick o la mig rätt tidigt igår, eller jag la mig i sängen runt 10 och somnade 11 halv 12.
sen vaknade jag 10 minuter innan klockan ringde o sånt är irriterande. så jag stängde av klockan o sov vidare hahaha. en timme senare kommer pappa in: NAAADJA:O ska du inte till skolan.
jag: jag har sovmorgon.
han: okej sov gott.
sen ställde jag inte ens om klockan.
sen efter 10 min kom mamma inrusande: naaadja upp med dig, de e skola.
jag: PRATAR NI INTE MED VARANDRA HÄR  HEMMA?! JAG HAR SOV MORGON LÅT MIG VA:O
mamma: ooj förlåt ja men när börjar du?
jag: 9. hejdå.
så gick mamma. sen kom hon in en kvart innan bussen gick.
jag: vad vill du?
mamma: asså du måste nog ta bussen nu snart om du ska hinna
jag: hur lång tid har jag på mig?
mamma: en kvart
jag: TAAAAACK SÅ HEMSKT MKT FÖR DU VÄCKER MIG I TID. OOOOORH.
hahahahha förlåt mamma för mitt morgonhumör hahahhaa.
iaf sen till skolan hade svenska. sen snabbt snack på samhällen sen skulle vi ut på stan o ragga upp folk som skulle svara på några frågor om gatuvåldet i malmö. träffade niccies bror o sen tvingade jag han att fylla i. först vägrade han men sen gick han med på de. hahaha. efter en kvart så sket vi på dom frågorna o gick o satte oss på EH och tog en fika. hahaha:D
sen va idrotten inställd så vi flyttade fram historian från halv 3 till 1. och de va niiice.
sen tog jag bussen hem o somnade på bussen sååå klart.
vaknade en hållplats innan jag skulle av hahaha.
iaf nu ska jag städa mitt rum tänkte jag. =)
i morgon blir de tyskland/danmark. wiiiiie.
ha en bra dag allihopa. <3

Kommentarer
Postat av: N

nä men uppdatera aldrig

2008-01-18 @ 10:55:22
URL: http://mendoza.blogg.se
Postat av: nadja

hahahaha. omg kom från rätt:O

2008-01-18 @ 11:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0