måndag

image144dagen började bätttre än vad den
slutade igår. eller den slutade rätt
 bra låg o kollade på film sen
somnade jag sen 20 i 1 ringde
mitt hjärta så låg vi o snacka lite.
sen somna jag direkt igen.
 haha.
sen vakna jag när klockan ringde.
gick upp o duschade & satte i mina
linser(observera att jag inte har haft
dom i på sjukt länge)
sen åkte jag till skolan.
hade spanska & svenska & mentorstid.
fick mina omdömen, 4 otp. inget bra.
 måste börja plugga o sånt igen.
jag ska inte ha några otp kvar när denna
terminen e slut. haaaajdå fritid.
iaf stanna till idag i en blomaffär och handlade blommor
 till mina kära föräldrar, jag älskar dom.
nu ska jag lägga mig i sängen o sova eller kolla film.
i helgen blir de mys, med hjärtat. & mammi fyller år. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0