lördags natt.

som sagt i lördags va den sjukaste kvällen / natten.
vi hade ingenting att göra medans jossa spelade CSI så sa jag till niccie.
vi har tävling vem som kan käka 5 risen snabbast. men niccie vägrade att delta så jossa la ner spelet o tävlingen va igår. mohaha
följande tävlingar:


1. Vem som snabbast kan äta 5 risen (alla i munnen samtidigt). Jossa vann. haha
2. Vem som kan dricka 2 glad vatten snabbast. jossa va grym niccie sög men jag va endå 10 hundra delar snabbare än jossa^^
3. vem som visslade snabbast med en matsked mjöl i munnen. Niccie sög än en gång. jossa vann. sen stod typ alla o klöktes o sköljde munnen o sånt med vatten hahaa
4. Vem får ner en banan längst ner i halsen. Jag van (H)
5. Dricka ett helt rått ägg o säga hej. Sjukt äckligt. jossa van & jag kom 2:a för niccie vägrade
6. Vem som äter men morot fortast. jag van, jossa 2:a o niccie sist
7. Vem som kan ha äpplecidervinäger i munnen längst. de blev oavgjort för de va inte så farligt när man hade de i munnen men sen när man spotta ut de så kom den värsta smaken ever. ööörk
8. Vem äter 5 salta pinnar snabbast. jag vann. (H) jossa två och sist nicccie
9. Vem får en bit 70% chocklad att smälta fortast utan att svälja eller tugga. jossa vann. jag kom 2:a och niccie sist
10. Vem håller andan längst under iskallt vatten? jag klarade längst sen jossa sist niccie
11. Vem som kan gå snabbast runt om min terass med sånna foppatofflor, och jag sprang i bara bh o pyjamasbyxor. haha heej vinter. niccie tyckte hon va sjukt snabb. men endå kom hon sist. jag  sprang o vann och skrapade upp min arm =(.
 




efter våra tävlingar va klockan runt halv 4. och mina föräldrar kom hem. så då tyckte niccie o jossa att de va dags att åka hem så de gjorde dom. o om man drar en slutsats av alla tävlingar så vann jag, jossa 2:a och niccie sist. men observera att jag bara vann med 1  poäng äver jossa. haha
denna kväll va den roligaste med alla tävlingar, twister, niccie som dansa för oss i en timme, matlagning & xbox.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0