löööördag

idag har jag o pappa vatt o handlat maut. handlade ny damsugare med. oh de e sjukt va dyrt de e med damsugare. iaf de blev en likadan som vi hade innan fast blå =) haha för den trivdes vi riktigt bra med, 2500:- tack och hej. haha iaf sen har jag blivit ett gyros freak så vi handlade med oss gyros hem, och när vi handlade träffa vi på mamma helen =)
iaf de e sjukt halt ute så alla vet. vi körde 40 på en 90 väg. ^^ de ni.
igår va de mys my och åter  mys med mamms och papps. kollade den tatuerad torso, rätt kass. sen satt jag o pappa uppe till 2 eller ngt. sen gick jag o la mig o kolla film sen somnade jag :D
och sen taaack till systeryster som har fixat min blogg än en gång :D thanks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0