Lissy = cp HAHAHA

image148
hahahahha jag dööööör.  i natt drömde jag att
jag och lissy va ngn stans, så tog hon
upp ett cigarett paket o sa: taa en.
och jag tänkte inte så jag tog en.
efter vi hade rökt varsin halv cigg var,
 så slog jag till lissy och
 slog till hennes cigg o trampade
på den och skrek till henne att hon va cp för
hon tvinga mig till detta trots vårt löfte till nicce.
 HAHAHAHHAHA asså de va en sjukt dröm
men såå sjukt verklig.
 iaf de jag vill få fram: lissy har du brutit löftet:O
 isf ska jag döda dig.
HAHA  ja jag e sjuk men de va min dröm oxå hahaha. va bara tvungen att berätta den hahaha.  hejdå fuckers.

Kommentarer
Postat av: littol

HHAHAHHAHA DU E SJUK I HUVET DÄRFÖR ÄLSKAR JAG DIG HAHAHAAH VÄRLDENS BÄSTA. nej :D WIIIE :D

2008-01-18 @ 13:12:16
Postat av: nadja

HAHAHA jag vet. riktigt störd e jag i bland asså hahahaha. jag älskar diiig

2008-01-18 @ 14:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0