jasmine svensson

Detta skrev du om mig/Oss Onsdagen den 20 Juli - 05 , 22.37

Min allra första Bästis Det var Nadja Isaksson.
Hon var mitt allt,
VI var Bästisar hela sommarlovet innan vi börja ettan, Jag minns det som igår.
Vi va Varje Dag Jag fick alltid sova hos dig för du våga inte sova borta.. Ditt hus var mitt andra hem.. Minns när du skulle sova hos mig men var jätteledsen mitt i natten sååå vi satt o käka glass så du skulle bli glad. Men sen ville du hem såå mamma ringde din pappa så fick han hämta dig. Hehe känndes som det var igår..Och när vi bråka hur dumma saker vi sa till varrandra o så ledsna vi blev båda 2..
Sen efter en person sabba allt vi hade pga svartsjuka eller nåt!! Så var vi inte vänner på 7,5 år.. Tålde inte din bitchiga attityd haha men du bättra dig ;)
Sen Blev vi vänner igen o återuppliva allt det vi hade en gång i tiden, alllt det underbara det vackra..
Vi var varje dag och min födelsedag kommer jag inte glömma haha hur du o sandra totalt mobba ut mig i 3 dagar jag fick inte va me er ni skulle va varje dag hahah, sen efter skolan så komm ni med världens finast kladdkakka me godis o grädde på allt det hade ni planerat i 3 dagar hahha sen efter vi hade ätit var det krattenwalk som gällde massa fina bilder..
Och alla våra Chillkvällar me Film o mys =) o våra fotokvällar hahah oförglömligt
Och jag fick sova över hos dig fast det var skola dagen efter o sånt..
Oh kommer ihåg när jag skulle till teneriffa du kom hem till mig dagen innan jag skulle åka som du grät du sluta inte gråta det var hemskt att se dig så ledsen jag sakna dig sjuukt mkt under den tiden jag var borta..
och när jag komm hem dagen efter på kvällen åkte jag till kima hade massa julklappar me mig.. när jag går stiger ut ur bilen ser jag nadja öppn ytterdörren jag hade aldrig sett en gladare nadja Hon kasta sig om halsen på mig o grät glädjetårar
jag var så lycklig sen alla andra stod o krama mig har aldrig känt mg så älskad av mina vänner som jag gjorde dåå,
och innan jul nadja när jag gjorde mitt första pepparkakshus hemma hos dig det blev jättefult igentligen men du sa att det var fint haha sen pepparkakorna vi gjorde till varandra = I love U .. You and me 4-ever kommer du ihåg ???
Vi Var verklingen bästa vänner Vi såg upp till varrandra vi älska varrandra vi gjorde allt för varrandra du var ledsen jag ställde upp o trösta dig när jag var ledsen fanns du där för mig,, Ingen kunnde ta vår vänskap från oss vi var oslagbara..
MEn allt har runnit ut i sanden det e synd men Du ska veta nadja allt om vi har gjort o så mkt som jag älska dig det kommer alltid finnas kvar i mitt hjärta..

//Hon som var din Bästa Vän


Jag läste de, o började gråta. vi bestämde oss för attt gå ut och snacka om allt o de gjorde vi med. vi stod säkert en halvtimme o bara kramades o grät. sen när vi skolkade en halv dag från skolan o bara låg på fotbollsplanen o snackade. allt me din syster o sånt. o gräät =( du va min bästa, mitt hjärta, mitt hopp, mitt liv & min bästa kompis.
jag kommer alltid älska dig. alltid, alltid.och kommer du ihåg att jag kallade alltid dig för jasse-min. för du va ju min. och nästa år när vi ska till florida kasnke, fy fan va skoj vi ska ha de.
iaf du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta. alltid. och jag är glad att du kom till mig i söndags. de va mys.
och nu gråtre jag för jag saknar dig och oss så mkt. fast tro mig alla minnen, dom ligger mig varmt om hjärtat. jag kommer ihåg allt. vi va allt. vi va black&white.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

aaaaw Älskling ! Inte läst detta fråns nu så glad jag blev shit va vi har klyddat fram o tillbaka :D men nu är allt som det ska igen vi två helt enkelt !

2008-03-25 @ 14:49:56
Postat av: nadja

hihihi:$ jaa alltid vi. vi slutar endå hos varandra alltid i slutändan. i love you

2008-03-25 @ 18:23:35
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0