jag höll på att somna

idag är jag trött. sjukt trött för att va exakt. igår körde image137
pappa mig till niccie vid 7.
så kollade vi victorias secret iochmed vi
missa de i söndags. så hade vi mys med
morötter och dippa nu när niccie har börjat på
pencelin. sen käkade vi varmamackor. hahaha
o niccie åt en torr jävla macka utan ost. HAHAHAHA.
 iaf sen mös vi och jag snackade me mitt hjärta lite :$
sen skulle vi sova vid 11. de funkade halvt. vi låg mest o snaackade. sen i morse va jag ÖVER PIGG.
o niccie över torr. jag tvingade henne att
sjunga: YEEEAH THATS MY COOOL.. men de va
de mesigaste jag hört. iaf sen gick jag o duschade
o sminkade o sånt. men inte niccie, hon körde en
sminkfri dag. sen åkte vi då med mamma helen
till stan, så tog jag bussen till skolan.
sjukt mkt med ångest. började 8
(och redan vid 10 försvan min pigghet och jag blev dödligt trött.) fick vi sluta en halvtimme tidigaare (15.30)
och då begav jag mig till niccies jobb. =) över fint, älskar de. haha.
sen kom mamma helen o hämtade oss, så åkte vi o käkade o kollade runt
på triangeln. sen till coop och så handlade dom vattenkokare och strykjärn.
och sen ett par skor var. och jag höll på att somna när dom provade runt skorna o sånt.
haha japps så trött va jag. iaf nu sitter jag hemma hos niccie och dricker te, som är
gjord i deras nya vattenkokare ^^ haha.
iaf ska kanske träffa joakim ikv eller så blir de i morgon. de lutar nog mer åt att de
blir i morgon.:P haha.
iaf nu är jag kissig igen, så jag ska nog gå o kissa. för alla som vill veta så kissar
jag en gång i kvarten typ, om inte oftare. japps.
men ha en trevlig kväll mina kära vänner. =)

dagens bästa: äta när man är hungrig.
dagens sämsta: lissy?! i miss you. och sen oxå att skolan har börjat. de villar vi inte helt.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej!
skulle vara jättesnällt om du kunde hjälpa mig med en sak... http://www.have2have.se/product.asp?product=3375

Vilka är snyggast? VITA ELLER SVARTA?
(svara i bloggen, tack) kram!

2008-01-08 @ 20:17:40
URL: http://FLORENNZ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0