idag känner jag mig kärleksfull

denna helgen har nog varit den tråkigaste på länge. fast sjukt mkt mys har de varit.
ikväll har jag iaf myst o kollat på "Hot chick" och "Windtalkers". i slutet på windtalkers kom där allt en liten tår ner från kinden. iaf efter vi kollat på de så kom världensbästakusin-robin. iiih. han hade jobbat i 18-19 timmar o va helt trött sen våga han inte köra hem ända till lödde så han kom hit här o nannade. mys. iaf snackade en stund med joakim med. alltid lika trevligt. i morgon ska jag och niccie kolla på joakims & max match. lycka till poooojkar:D
så i morgon blir de en mys dag med älskling niccie, som jag har börjat sakna nu faktiskt.

iaf jag måste bara säga att jag älskar dig nicole är nog igentligen sjukt dålig på att säga till dig hur mkt du betyder för mig. men du betyder iaf riktigt mkt. och jag hade inte kunnat föreställa mig hur mitt liv skulle sett ut utan dig vid min sida. du,lissy&jossa är verkligen mina bästa vänner. så är det bara. och ni kommer faktiskt alltid att va det med. idag känner jag mig kärleksfull. därför måste jag tacka mamma och pappa för denna dagen. jag älskar sånna här dagar med er. iaf idag sa pappa att jag slåss som en bög. HAHAHA o jag dooog.

btw så sa niccie godnatt till mig vid 10. och endå sitter jag o snackar med henne på msn nu hahaha. jag ska sova nu godnatt


Kommentarer
Postat av: N

Nu e jag tårögd. Tack iaf älskling. För du finns i mitt liv. Jag älskar dej till döden. Nu ska jag lägga mej på allvar. hahah. Älskar dej igen (L)

2008-01-06 @ 01:49:21
URL: http://mendoza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0