helgen.

nu har helgen passerat och de e inte skoj. skola i morgon. =(
ska berätta snabbt om min helg.

fredag: va i skolan till 12 sen åkte jag till niccies jobb va där till 5, då hon slutade.
sen hem till niccie. sen kom jossa så körde vi o handlade gyros. mums. sen in till stan o kollade bio.
blev bee movie. gillar inte sånna filmer, därför gillade jag inte denna heller. sen vinkade jag till nelson. haha
sen körde vi o träffade en full littol. =) sen till mc donalds o käkade paj/glass. sen hem till niccie o nannade.

lördag: vakna hos niccie, jossa åkte till jobb. jag o niccie åkte med helen o handlade. hjärtat ringde. iih.
sen hem till niccie o chillade. sen skulle mamma helen och pappa wille på bröllop. så åkte jag hem.
sen kom niccie och kevin  hämtade mig vid 8. åkte till mc donalds och s käkade niccie och kevin. sen hem till niccie o chillade hela kvällen. myssss.
sen nannade jag hos niccie.

söndag: niccie skulle på körskola klcokan 12. så då körde dom mig hem. sen har jag plockat undan julen, kollat på försoningen och sovit. :P sen snackat lite med hjärtat oxå =) och nu ska jag gå o lägga mig i sängen o kolla good luck chuck. jepps.

skola i morgon, slutar 10.40. sånt gillar vi. sen blir de väl plugg hela veckan, har prov i natur B på torsdag. bläää- ha de så bra mina små vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0