har ingen bra rubrik

igår va allt lite uppochner. blandade känslor hit o dit. gick o la mig vid 11, skulle lägga mig vid 10 men så såg mamma en bra film så jag kolla klart den med henne. sen tog de ett tag för mig att somna iochmed jag hade sovit i 3 timmar innan, när jag skulle plugga natur. GE MIG ENERGI. iaf sen vid 1 skicka mitt hjärta sms. o jag vaknade som alltid annars så ringde jag upp så låg vi o snackade till 2. du gör mig glad.
sen upp som vanligt i morse. gick på ALLA lektioner idag. fast vi hade 4 timmars håltimme och de kändes sjukt frestande att åka hem. men nä jag stannade. känner  mig duktig. idag ska jag ängna hela kvällen åt natur B boken. inget jag gillar. men  det är ett måste. sen måste jag läsa min svenskbok ska läsa 301 sidor till den 8/2. men de klarar jag. jag klarar allt. med viljan o orken så. hade även möte i dag i skolan, med syon. hon föreslog att jag skulle hoppa av skolan/ ha praktik till hösten o sen gå om tvåan eller byta linje. men jag sa never ever, aldrig att jag går om 2:an igen. aldrig. så nu e de allvar med allt pluggande och att ha den bästa närvaron ever. får se hur de går nu. iaf som sagt måste mysa med min natur bok nu lite. måste bli kompis med den så jag klarar mig i morogn på provet. ha de bra alla. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0