GRATTIS MAMMI :D

igår va det mys. japp i tyskland och danmark. =)
va där med mamms, mormor & syster.
handlade massa massa massa sprit hahaha.
o bilen blev för tung så vi körde slut på en full tank HAHAHA.
men iaf de va en riktigt mysig dag, bättre hade den inte kunnat bli heller.
bilder från dagen kommer senare
sen när vi kom hem (typ 6) så packade vi upp alla saker o sen kom de stora
problemet, var sätter man all sprit? HAHAHA men de gick. puuuh.
sen vid 7 till kvart över 9 satt jag vid datan o camade och snackade me matti hjärtat.
hahaha fy fan vad jag älskar det. fy fan va vu skrattade igår hahaha. riktigt saknad är du ditt offer. kom hem.
sen ringde jossa vid nio,
efter ett tag hon bara: har du ringt mig idag?
jag: hahaha nää varför skulle jag. OOOOJ (sen kom jag på att jag hade lovat henne att ringa när vi va tillbaka till sverige.) hahahahha så dog vi av skratt.
sen ringde joakim hjärtat mig. sen la vi på efter 2 sekunder för han fick ett larm och sen ringde han efter 10 sekunder igen. och mellan dom tio sekunderna så ringde jossa o sa att hon va utanför mig. så en ringde då joakim o sen va han tvungen att lägga på för han fick ett larm till. hahaha o matti skulle gå så fick jag panik för allt hände samtidigt. hahaha. så iaf sen glömde jag jossa för en stund:S hahaha sen kom jag på att hon va ju utanför så fick jag springa ner till henne. sen ringde joakim igen.
han bara: heeej sorry för att de blev stressigt o sånt
jag: hahaha de e lugnt men kan jag ringa om en stund.
sen dööör båda av skratt
han bara: hahahhaa men oooh okejdå gör såå
sen snacka jag lite me jossa sen åkte hon. sen snackade jag snabbt med matti innan han skulle träna. sen ringde jag joakim. och då hade han inte tid med mig =( hahaha. men sen innan jag skulle sova så hade han. iiiih:D så då låg vi o snacka i 40 min. sen somnade jag dirr.

imorse väckte pappa mig kvart i 6. (för han kör till jobbet kvart över:O)  så sjöng vi för mamma o sånt.
haha sen gick jag o la mig igen sen vid 8 gick jag ner sen städade jag o dukade o sånt. för att mamma fyller ju år idag WIIIIE GRATTIS MAMMI :D så ikv blir de födelsedagskalas för mammi. sen får vi se vad som händer:D
ha de så bra allihopa:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0