dagen

i går åkte jag hem till niccie o mös med henne. sen sov jag där. i morse va de jobbare än ngnsin o gå upp.
båda va sjukt trötta  o jag somna i bilen påväg till skolan/jobb. men tack guud för att jag slutade 10.40. mamma kom o hämtade mig så körde vi o handlade o sånt mys. o nu ska jag igentligen träna med niccie men jag e irriterad o trött o vill gråta för jag just e så irriterad o trött. de e de sämsta med att boka upp ngt. i detta fallet träningen. jag e inte sån som kan hålla ngt sånt. trodde jag hade växt i från de. men jag känner mig bara tvingad till ngt jag inte alls känner för. iaf hoppas niccie inte blev sur för att jag inte vill. i fortsättningen ska jag inte bestämma ngn speciell dag för träning utan jag ska följa med niccie o lissy när dom tränar o när jag vill / känner för de. så blir ingen besviken o jag känner mig inte tvingad om jag inte orkar. nu ska jag iaf läsa min svenskbok, vänta på mamma slutat jobba så vi kan äta. sen ska jag sova. hoooj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0