älsk och jag

i fredags fyllde mamma år så då hade vi födelsedags fest för henne. blev en del drickande med hahaha.
sen till niccie o mös med henne o sen sov jag där.
lördag mådde jag bajs va med niccie till 5. sen hem sen vid 8 åkte jag tillhenne igen. sen kom dalia o camilla o hämtade oss. så åkte vi till dalia. alla andra krökade, utom jag o lissy. för jag mådde fortfarande skit. så lissy körde mig hem vid 2-3 de va en mys kväll fast jag spydde o sånt =(  älskar att jag fick träffa lissy igår. har saknat dig mitt hjärta.
idag är det igentligen bio och mat o sånt med familjen men jag får se hur jag mår senare. ska iaf lägga mig i sängen nu. pussinuss


image149

älsk och jag på mamms födelsedagsfest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0