-

jag gillar den nya serien gossipgirl.
den är intressant och tjejig.
jag gillar oxå att jag ser ut som en nyvaken alkholist som har supit i 30 år i rad och verklinge har glömt vad en dusch är.  och jag gillar att matti endå tycker jag ser bra ut, fast jag ser ut som jag gör. han är underbar. riktigt underbar. antingen så gör han mig alltid ledsen (fast det är dock bara när han startar sin cam och jag saknar han så mkt att jag börjar gråta) men för det mesta gör han mig alltid glad. fast han är på andra sidan världen så är han alltid där. alltid nära, alltid. och jag älskar att bara sitta o kolla på honom i camen. haha
och just nu leker han gangster, men luvan uppe och sånt. lilla coola matti. det bästa med honom är att han alltid lyssnar. alltid. som idag, när jag har suttit o gnällt om min mensverk. vilken kille orkar höra? joo matti. eller ser han de som om han inte har ngt val. haha. han är bäst, han är en av dom få, dom som är sällsynta. gud vad jag saknar honom. tänk att man kan sakna en person så mkt fast man inte va så tighta innan.  innan han åkte träffades vi inte så mkt. det är nu sen han åkte som vi har börjat prata. innan va vi bara gangstrar tillsammmans. 
men snart är han hemma och det gillar vi. 

en annan sak jag också gillar är att det är fredag snart.
och en annan sak som jag gillar är att resor är billiga nu. sista minuten. i helgen ska jag jobba hemma så jag får cash. sen första bästa resan som kommer upp framför mina ögon är min. och min systers.
hon är snäll o ställer upp. och här snackar vi inte ngn resa till ngt speciellt ställe. här snackar vi en resa till ett varm land. sen får de vara var som hellst. syster vill åka över hennes födelsedag. men de e hela 3 månader dit. men de hade vatt skoj att fira henne med en drink vid stranden. bara hon och jag. jaja tillbaka till verkligheten nu, om typ 20 dagar sutter vi 9 personer intryckt i en minibuss på väg mot sälen. papps fyller 45. det ända tråkiga är att han fyller de dagen då vi åker. och vem vill åka buss i typ sjukt många timmar på sin födelsedag? iaf de va 5 år sen vi va i sälen förra gången, tänk 5 år. det är mkt. men denna gången ska bli bättre. den här gången ska vi åka skidor fulla/bakis/trötta/pigga/vakna/sovandes. det ska bli skoj. jag älskar familjen. och släkten. ska bli skoj att träffa systers kompisar från hennes förra skola. vi ska hämta dom på kvällen i Mora, samma dag som vi kommer dit.
jag hoppas att jasmine och dom oxå kommer upp. det hade varit ännu roligare. roligast av allt är att det är lov, inga krav ingenting. bara va. jag längtar.
nu ska ja inte skriva mer, detta blev ett långt inlägg.
allt jag ville få fram va iaf att matti, du är både cool och saknad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0