-

varför varför och åter varför?!
det är nog det ordet jag använder mest när sånt här händer.
och jag vet att jag aldrig får något svar.
jag hatar  när något sånt här händer,och jag hatar er ännu mer.
vad är menningen? varför är folk så fega?
jag förstår inte. jag förstår mig inte på någonting.
nu har allt varit bra på ett långt jävla tag.
så händer ngt sånt här. varför?
ja just de, det är inte menningen att man ska va lycklig.
varför va lycklig när man kan ha allt de negativa.
fuck allt. precis allt. jag är trött. trött på dig och er o alla,
jag orkar helt enkelt inte mer. och jag vill inte mer.
2008?! skulle det inte bli ett nytt och bra år? va? skulle
de inte de?
jag har ångest. jag blir orolig när sånt här händer.
det lixom knyter sig i magen.
jag behöver komma bort. jag ska bort. även om jag ska boka en resa
själv i sommar. så ska jag bort. bort från allt ett tag. jag behöver de.
och jag behöver nicoles: yeeeah thats my cool and i can't take it off
för en sekund idag känndes allt bra. och de va när mitt hjärta ringde.
då släppte jag de för ett tag och skrattade. jag behövde de.
det sjuka är att vi lägger aldrig på utan att ha skrattat en ända gång.
jag tror vi behöver mer skratt i vardagen. det är nog det som fattas.
iaf formodligen fattar ingen någonting av mitt inlägg. 
och jag orkar inte förklara...
det är komplicerat, precis som allt annat i vår lilla värld. 

Kommentarer
Postat av: N

Jag kommer alltid va din adam tensta, när du vill älskling

2008-01-14 @ 08:32:09
Postat av: linnea

vad har hänt bebo :(

2008-01-14 @ 12:53:40
URL: http://gabylee.blogg.se
Postat av: nadja

nicole: taack älskling de värmer. =D
linnea: massa saker. jag e bara trött. de går över

2008-01-14 @ 13:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0