vid 3-4 åker vi.

image219jag har kommit på att jag
blir snyggast på bild när
jag är uttråkad. haha
iaf idag har de varit en
städ/pack dag. och nu
är allt utpackat i
mini-bussen,
bilen är full med filmer,
dvdspelarna,är på plats,
 mitt handbagage
oxå^^ och jag är trött.
känns inte som de e lönt att
sova men endå lika bra.
så jag ska snart nanna
en stund. sen upp och
sjunga för pappsi
sen vid 3-4 åker vi. =)
de ska bli mys. fast just
nu känner jag inte för att åka ifrån alla här hemma. de känns hårt. =( fast en vecka går snabbt. iaf kollade nyss meldoifestivalen och jag älskar björn gustafsson, han är lost. haha en annan sak som jag älskar är att carola och han andra kom till den andra utröstningen. för dom va så säkra på att gå direkt till finalen. så de e lite smått skoj att va skadeglad. höhö. iaf nu ska jag snart packa ner min dator eftersom jag måste göra lite arbeten på datorn där uppe. sen har jag tankat min mobil med ^^ så de  e bara att höra av er. iaf jag är uttråkad. de finns inget värre än att vänta. de e plågsamt. en annan rolig nyhet är att min älskade kusin robin har fått en lägenhet i vellinge. så nu flyttar han ifrån lödde. och de gillar vi. =) ännu en chafför. HÖHÖHÖHÖ. jag skoja, men de ska bli skoj att ha dig närmre kära kussee. på tal om kusinerna så är dom där nere. och de ska bli skoj och mys att dom ska med oss. faktiskt.
jahaja nu har jag inte så mkt mer att skriva mer än att jag önskar alla som har sportlov nu ett trevligt lov. sen alla andra önskar jag en trevlig vecka. hoppas ni kommer få de lika ball som jag. och jag har lovat kevin att ringa han när jag åker skidor så han iaf får höra suset när jag susar ner från backarna. mohihihi.
jag är uttråkad. over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0