vanlig tråkig måndag

igår kom jossa och niccie o hämtade mig vid 7 kasnke så åkte vi till skopunkten sen till coop.
efter de åkte vi hem till mig o chillade. dom tog av min hårförlängning för den hängde på sniskan. haha
tack mina små hjärtan. niccie älskade att dra lite extra bara för de gjorde cp ont.
sen åkte dom hem vid tio. och jag smsa med baby. sen lova jag att ringa vid elva. men alla som känner mig vet att jag somnar alltid tidigt och alltid när jag lägger mig ner. haha. så jag somnade. sen hade jag sjuka drömmar i natt. så vaknade jag 4 och kom på att jag glömde ringa älski. hahaha.
iaf i morse vaknade jag som vanligt, duschade o sånt. saknar mitt hår redan. =(
sen iväg till skolan. mådde bajs. sen när jag va i skolan kom jag på att jag började ju 10.20 inte 8.10. sen iochmed jag mådde bajs så sjukanmälde jag mig och åkte jag hem. snackade me älsk i telefon på vägen hem. iiih:D
och sen van jag på triss. och de  e ju skoj.
haha.
nu ska jag sova för jag e trött och snorig. posss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0