taack gud.

det finns två artister som jag kommer älska till döden. jag tröttnar aldrig.
thank you god för Lionel Richie och Rod Stewarts.
och sen finns det verkligen något speciellt med Lionel Richie - stuck on you.
det är kärlek, det pirrar i hela kroppen och jag känner mig lycklig. iiiih.
och sen Rod Stewarts - i'll stand by you, är en sån låt när tårarna bara faller som ett forsande vattenfall och man sitter och snyfftar och bara sjunger med så mkt man kan. men det är kärlek endå. iiih   
helt klart mina favoriter, dom två bästa av alla världens artister.


image200

Kommentarer
Postat av: linnea

jag har träffat rod stewrt har snackat me honom och hela hans familj faktiskt hahah :D

2008-02-06 @ 13:21:26
URL: http://ad0rable.blogg.se
Postat av: nadja

vaaa:O e de sant? jag önskar att jag oxå hade fått göra de.

2008-02-06 @ 16:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0