skööönt

sååå jaa nu är snart denna sjukt överskattade och hatade dagen över. skööönt.
dagen började med massa film o säängen hela dagen, sen iväg me syster och mamms och fixade lite saker inför resan:D trots att det har varit alla hjärtans dag idag har jag vatt glad, konstigt nog. fast jag har alla-hjärtansdag-strejkat. och det är ju lite smått skoj haha. de e skit ball att va ironisk-glad denna dag. mohahha.
och så många sms som jag har fått idag har jag inte ens fått om  man lägger ihop alla dom sms jag fått på mina födelsdagar. hahaha.
iaf bara i morgon kvar sen är det lov och massa massa skidor. iiiih längtar såå mkt att jag hade kunnat springa till kina och tillbaka. jag har igentligen inget ball att skriva. men de brukar jag inte ha heller hahaha. så detta är ännu ett onödigt inlägg. men jag hoppas iaf att alla har haft en mysig dag, alla dom som firar alla hjärtans dag. och nää nu va jag inte ironisk, jag menade de. =)
nu ska jag gåå


image216

pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0